West-end en even op adem komen - Reisverslag uit Sydney, Australië van yannick roemers - WaarBenJij.nu West-end en even op adem komen - Reisverslag uit Sydney, Australië van yannick roemers - WaarBenJij.nu

West-end en even op adem komen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg yannick

16 Juni 2009 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

de lange vlucht zit er op. 22 volle uurtjes in een kleine zetel knorren valt niet echt mee al had ik het toch vermoeiender verwacht. het is nu acht uur lokale tijd en ik vind de tijd rijp voor een lekkere ochtwandeling. de papieren zijn praktisch allemaal in orde, alleen zo meteen nog ons telefoonnummer activeren en dan...whoppah. vanavond zal er misschien nog tijd zijn om wat fotokes te posten maar voor nu...ciao mates

• 16 Juni 2009 - 08:31

Dave :

Hey,
    vanavond feestje bouwen en de locale girls leren kennen zeker hahaha
    ammuzeer jullie en geef er een lap op
    gr en tot ???

• 16 Juni 2009 - 09:33

Karen Vanrusselt:

Dag Yannick
    We zijn blij dat de lange vlucht erop zit en dat je veilig bent aangekomen. Amuseer je en tot gauw. Groetjes van Karen en Hannelore.
    XXXXXX

• 16 Juni 2009 - 09:38

Sofie:

dag Yannick,
    wij zijn content dat uw lange vlucht erop zit en dat alles goed verlopen is, geniet er maar van !

groetjes sofie

• 16 Juni 2009 - 14:14

Ruud:

Denk da ge uw Australisch nog maar beter wa bijschaaft...herinner me ni da ciao gebruikelijk is daar haha. Ma kom, goed om te horen da ge goed zijt aangekomen, hoop da ge nog veel blijft poste en veel plezier eh pie.

• 16 Juni 2009 - 16:31

Benoit:

Ha pie! 22uren, das de moeite ja! Gooi hier maar rap eens wat fotokes op dat we kunnen meekijken. Groeten ook aan Niels en Kirsten en misschien tot in oktober! ;-)

• 16 Juni 2009 - 20:03

Elfriede:

Fijn dat je goed bent aangekomen. Nog wat tips voor je lange tocht:
    - always wear sunscreen
    - doe te gekke dingen maar geen gekke dingen
    - bel je mama vaak maar niet te vaak (vindt ze fijn denk ik en met dat nieuwe foonnummer kan dat niet misgaan)
    - amuseer je te pletter
    - vat alles filosofisch op

Doe dat goed en tot over 231 dagen

p.s. die foto's interesseren mij ook wel