BadaBing, BadaBoom, Bada...Gone :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van yannick roemers - WaarBenJij.nu BadaBing, BadaBoom, Bada...Gone :) - Reisverslag uit Brisbane, Australië van yannick roemers - WaarBenJij.nu

BadaBing, BadaBoom, Bada...Gone :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg yannick

08 Augustus 2009 | Australië, Brisbane

Hey mates,

Nu het internet hier weer op volle toeren draait, is de tijd rijp voor nieuw nieuws uit Oz. Zoals verteld hadden we een superleuke tijd gekend met Robin en Georgie, de zusjes uit het Zuidwesten van Engeland en hebben we hun uit gastvrijheid op hun laatste dag naar de luchthaven gebracht. Zij gaan nu verder richting Nieuw Zeeland en dan huiswaarts. Oh, das nog een ver-van-onze-bed-show :) Maar alleen ben je in Oz nooit. Bewijs: enkele dagen nadat we afscheid hadden genomen van de twee zusjes, kwamen de crazy Canadians, Britney en Nikki, uit Cairns op de proppen in Brisbane. Reden dus voor een welkomst-avondje uit dus. Aangezien we al haast geblinddoekt onze weg vinden in de bruisende vallei, Namen we ze op sleeptouw doorheen diverse bars en cafeetjes in Bris. Een zeer geslaagde avond onder vrienden. Ik zeg vrienden want in het backpackerswereldje ben je van de ene dag op de andere met elkander bevriend. De dag nadien hadden ik en Niels een dagje vrij en ik besloot eens een kijkje te gaan nemen in de tattoo-shop. Moet je weten dat in Australië de tatoeage-cultuur veel sterker aanwezig is dan bij ons. Als aandenken aan een tot nog toe zeer uitzonderlijke trip, besloot ik dan ook mijn herinneringen hier effectief om te zetten in blijvende inkt :) de BadaBing Tattoo-shop bleek de perfecte plek om dit kleinigheidje, haha, waar te maken. Resultaat, mijn rug pronkt nu met een supergave tatoeage van schouderblad tot schouderblad. Dont dream your life, live your dreams :) daarna besloten Niels en ik een beetje rond te slipperen in het Shoppingscentre waar we plots een wel zeer goedkope aanbieding aantroffen: tien paitnball-tickets voor 80 dollar. Koopje dus. Met deze tickets kunnen we dus in de volgende dagen naar hartenlust mekaar volknallen met verfbolletjes :) BadaBoom. Ohja, en zoals uit de berichtjes al wel overduidelijk is gebleken, het backpackerswereldje is zo compact dat je in een omtrek van 1000den km toch bekende gezichten tegen het lijf loopt. Zo ook met Jane en Tascha. Again, Cairns-kopjes :) Met hun zijn we gisteren gezellig gaan tafelen in het loungy-classy getinte Byblos restaurant. lekker en vernieuwend: Libanees met hintjes Mediterraanse keuken, zalig :) vanavond spreken we waarschijnlijk weer af voor een leuke tijd. It s a small world after all ;) ik weet het lijkt wel alsof er hier niet meer gewerkt word. en dat is deels waar, vandaag heb ik de knoop doorgehakt en besloten een einde te maken aan mijn korte carrière als makeup-artiest. Het was uiteindelijk niet mijn ding. Het aanbrengen van poederkes en dergelijke vond ik nog wel lollig, maar het hele nep-gebeuren achter de sales-sector bleek niet echt te stroken met mijn persoonlijkheid. Ik kan niet doen alsof. gewoon recht voor raap zonder een masker te dragen, that is more like me :) dus vanaf vandaag is het bye bye Bellapierre en hopelijk Hello Horeca. Al zie ik wat ploeteren op een veld of dergelijk farmwork ook wel helemaal zitten. Like real Outback Jacks...we zien wel. Natuurlijk laten we Kirsten niet alleen achter dus voorlopig mogen Niels en ik nog in het huisje blijven totdat we alles hebben uitgepluisd. en dan is het BADA....GONE :)

Greets Y

  • 08 Augustus 2009 - 19:28

    Mama:

    'Don't dream your life, live your dreams'... maar...wat is nu een leven zonder dromen? Keep on dreaming my dear.

  • 19 Augustus 2009 - 20:52

    Tante Bets:

    Oei, onze Yannick is zijn jeugd precies aan het inhalen. Als dat maar goed afloopt!?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

australia

Recente Reisverslagen:

14 November 2009

Selamat Jalan Oz, Selamat Datang Asia

14 Oktober 2009

the boat that rocked the islands

14 September 2009

A backwards place called Lakeland

31 Augustus 2009

Johnny Be Good

17 Augustus 2009

Paradise by the Islandside
yannick

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 10776

Voorgaande reizen:

14 Juni 2009 - 02 Februari 2010

australia

Landen bezocht: